Блог

НачалоПолезниПолзите от консумация на агнешко месо
ползите от агнешко месо

Ползите от консумация на агнешко месо

Тъй като агнешкото месо технически попада в категорията „червено месо“, много хора предполагат, че не е полезно за здравето ни. Истината обаче е, че агнешкото месо е изключително здравословно, когато се комбинира с балансирана диета. Всъщност, в сравнение с говеждо месо, то има повече Омега-3 мастни киселини.  Агнешкото месо не само съдържа широка гама от важни минерали и витамини, то е и отличен източник на енергия и протеини.


Агнешкото месо осигурява протеини

Агнешкото месо е пълно с протеини, които съдържат всички жизненоважни аминокиселини. Стандартната порция агнешко месо от 180гр. съдържа повече от 45 грама протеин! За тези, които водят високо активен начин на живот, това е отличен източник на протеини за енергия и здраве.


Желязо

Освен протеини, агнешкото месо предлага и изобилие от желязо. Съществуват две форми на желязо: хема и нехема. Желязото, получено от животинското месо, съдържа хемо желязо, за разлика това получено от растения е нехема.  Хеми желязото е по-лесно усвояемо за човешкия организъм,  което го прави по-добър източник на желязо отколкото плодовете и зеленчуците.


Укрепва имунната система

Цинкът е имунен бустер и агнешко месо съдържа голямо количество от него. Храните, които са богати на това основно хранително вещество, са полезни при лекуване на рани, възстановяване от заболявания и подобряване на цялостното здраве. Също така подпомага растежа и развитието на децата!


Съдържа полезни мазнини

Агнешкото месо е богат източник на здравословни мазнини, включително Омега-3 мастни киселини и конюгирана линолова киселина (CLA). Тези здравословни варианти на мазнините са чудесни за подобряване на мускулната маса, загуба на излишно тегло и дори има твърдения за това,  че потенциално дори се бори с рака на гърдата!


Насърчава здравето на нервната система

Витамин В12 и други важни витамини от тип В са полезни за нас, защото ни помагат да поддържаме функционална и здравословна нервна система. Агнешкото месо е пълно с B12; една порция от 180 гр. е достатъчна за дневната препоръчителна доза.  Агнешкото месо съдържа и рибофлавин (витамин В2), ниацин (витамин В3), пантотенова киселина (витамин В5) и витамин В6.


Получаването на най-добрите предимства от агнешкото месо започва с закупуването на истинско прясно агнешко месо. Тук можем да Ви помогнем ние! Фермите на Бредас Ви предлагат целогодишно агнешко месо. Можете да закупите разнообразие от рафасовки, както и половин и цяло агне. Можете да разгледате продуктите, които предлагаме ТУК.

  • агнешка кайма бредасНяма налични
  • Няма налични
  • Агнешки котлетНяма налични

 

 

Няма коментари

Коментирай